May 16, 2009

Apa Manfaat Tersedia?



Manfaat Major medical Cover (Medikal Kad)
~ Had Keseluruhan tahunan Rm 50,000 dan ke atas~ Had seumur Hidup Rm 1.5juta~Kemudahan Medikal Kad untuk membayar bil hospital anda bermula RM500,000 – 1.5 Juta.Bebaskan diri anda dari bil-bil besar hospital.




Manfaat Crisis Shield -36 penyakit kritikal
~Jika didapati terkena salah satu daripada 36 penyakit kritikal, anda akan mendapat wang tunai sebanyak RMxx,xxx.xx seperti yang tertera di dalam polisi kalian.

Manfaat Contributor
~Sekiranya kejadian yang tidak diingini berlaku kepada anda, bayaran setiap bulanan (caruman) anda akan menjadi percuma dan akan di bayar oleh syarikat Prudential Takaful BSN sehingga tarikh matang polisi anda.


Manfaat Hospital
~Sekiranya anda dimasukkan ke wad, elaun harian tinggal di wad diberi bermula dengan RM100 sehingga RM400 sehari mengikut kehendak & kelayakan mengikut jumlah caruman anda (quotation akan dikemukakan & setelah anda bersetuju, polisi akan dikeluarkan)


Manfaat "Medical Cover" (MC)
~ Diberi RM50 ke atas setiap hari- manfaat Hospital
~ Diberi RM100 ke atas setiap hari – manfaat Rawatan Insentif (ICU)
~ Diberi RM2,500* Setiap prosedur – Manfaat Prosedur pembedahan


Manfaat Pampasan Mingguan (weekly Imdemnity)
~ RM100 Ke atas Seminggu – Hilang upaya Penuh Sementara~ RM50 Ke atas Seminggu – hilang upaya Sebahagian Sementara~ MC di rumah tetap di bayar


Manfaat Kematian dan hilang upaya Kemalangan (TPD - Tambahan *optional)
~ Diberi pampasan seperti yang terdapat dalam polisi ~ cth: RM 40,000~ RM2000 Elaun Belas Ehsan


Manfaat Kematian (Death benefit)
~
Pewaris akan mendapat bayaran dari syarikat berjumlah seperti yang tertera dalam polisi. Cth; RM 50,000


Manfaat Disability Benefit
~ Pewaris akan mendapat bayaran dari syarikat berjumlah seperti yang tertera dalam polisi.
Cth; Rm 50,000


Manfaat Spouse Contributor
~ Pasangan anda/Anda tidak perlu lagi membayar premium bulanan dan akan menjadi percuma. Pihak syarikat akan membayar premium bulanan anda/Pasangan sehingga tarik matang insuran jika pasangan anda/anda yang meninggal dunia, disahkan mengidap penyakit kritikal atau Lumpuh


Manfaat Parent Contributor
~ Polisi anak anda akan menjadi percuma sehingga berumur 25 tahun jika ibubapa yang meninggal dunia, disahkan mengidap penyakit kritikal atau Lumpuh.


Pelaburan /Tabungan/Simpanan
~Pihak syarikat akan melaburkan sebahagian premium bulanan anda dalam pelaburan islamik dan akan disimpan ke dalam akaun simpanan anda.~ Anda boleh mengeluarkan wang bila-bila masa jika wang dalam akaun tabungan anda sudah melebihi rm 4000.


Takaful Saver
~ 95% premium anda dikhaskan untuk membuat pelaburan sahaja.


~ayumie~
012-3945501 @ 013-2810870
ym : ayu_me79
emel : rahayu@prupartner.com.my / ayu_me79@yahoo.com
http://prudential-rahayume.blogspot.com/

1 comment:

  1. Semua ada.. Konsep 3 in 1 (simpan, lindung & labur) Manfaat2 tersedia.. elaun tinggal di wad & elaun bedah setiap prosedur pembedahan pon ada.. Jd apa tunggu lagi sahabat! Inilah Tempatnya.. calling2 & roger den yo! peace..

    ReplyDelete